Vehicle Information
بہت اچھی معلومات
موٹر وے پر سفر
گاڑی سٹارٹ کی گئیر میں ڈالی تو گاڑی نے عجیب جھٹکا لیا۔ موٹروے پر 9 بار گاڑی نے گئیر سلیپ کیا نکال دیتی تھی D کو N پر کر دیتی تھی۔ چکری ریسٹ آئریا میں میں نے کار روکی ۔ ورکشاپ والے سے پلاس اور چابی مانگی اس نے سو روپے مانگے
سو دے کر سستے میں چھوٹنے کا شکر ادا کیا بونٹ کھولا۔ پہلے مائنس اور پھر پلس ٹرمنل کھولا اور دونوں کو آپس میں ٹچ کر کے 90 سیکنڈ تک ہاتھ میں پکڑے رکھا۔ دوبارہ پلس پہلے لگانا اور مائنس بعد میں کس دیا۔
گاڑی سٹارٹ کی آج 3 سال ہو چکے ہیں اس بات کو گئیر نے دوبارہ مسلہ نہین کیا۔ صرف کیا ہوا کار کا کمپیوٹر فیکٹری سیٹنگ پر واپس چلا گیا۔
آپ کو اتنا کام آنا چائیے چھوٹے چھوٹے ہیکس کو یوٹیوب پر دیکھا کریں سمجھا کریں۔ اپنی گاڑی کے ماڈل اور میک کے مطابق آپ کی تحقیق کچھ نہ کچھ ہونی چائیے ۔
یہ ٹیک ٹاک پر اچھلتے ممے دیکھ کر سارا دن ان ٹیکسیوں نے آپ کی مدد کو نہیں آنا جب آپ نے کہیں پھنس جانا ہے کسی مسلے میں۔
گاڑی ہیٹ ہو جائے تو انجن فورا آف مت کریں۔ اگر پنکھے چل رہے ہوں تو۔ اگر پنکھے نہیں چل رہے تو پھر بند کر دیں ۔
ریڈئیٹر کا ڈھکن ہمیشہ کپڑا اوپر رکھ کر کھولین ۔
اگر گاڑی کو ہیٹ کا مسلہ ہے تو گاڑی میں ٹوتھ پوسٹ لازمی رکھیں اگر پانی گرے اوپر تو وہاں فورا لگا لیں۔
گاڑی کوئی سی بھی ہو اس میں ایک۔ نمبر بڑے ٹائر ڈلتے ہیں تو ڈلوا لیں لیکن ریکمینڈیڈ سائیز سے چھوٹے ٹائئر ڈالنا مطلب خودکشی کے مترادف ہے ۔
گاڑی کو گاڑی کی اوقات کے مطابق بھگائیں آپ جتنے بھی اچھے ڈرائیور ہوں اگر انجن اور روڈ گرپ آپ کا ساتھ نہیں دے رہے تو خود کو کسی مشکل میں مت ڈالیں۔
سورج اترنے سے پہلے اور صبح ہونے کے ایک گھنٹہ بعد تک ڈیم لائٹس آن رکھیں۔اس سے بجلی کا بل نہیں آتا لیکن یہ تحقیق ہے آن لائٹس والی گاڑیوں کے ایکسیڈیٹس بند لائٹ والی گاڑیوں سے 70 فیصد کم ہوتے ہیں۔
بیک سرخ لائٹس پر بلیک پیپر مت لگوائیں۔ یہ آپ کے لئے ایسے ہی ہے کے آپ موت کو آواز دے رہے ہیں۔
گاڑی ہمیشہ لو بیم لائیٹ پر ڈرائیو کریں بلب یا ایل آیی ڈی یا ایس ایم ڈی اچھی ڈلوا لیں۔
سڑک پر آپ اکیلے بھی جا رہے ہیں کوئی آگے پیچھے نہیں تب بھی دائیں بائیں مڑتے وقت اشارہ لازمی آن کریں۔
کسی دوسرے کے ساتھ ریس تب لگائیں جب اس کو گاڑی صرف بھگانا نہیں چلانا آتی ہو۔ آپ کا سب سے بڑا دشمن آپ کا کسی جاہل ڈرائیور کے ساتھ مقابلہ کرنا ہے ۔
ایسے ڈرائیوروں سے 500 میٹر پیچھے یا 500 میٹر آگے نکل جائیں ساتھ مت چلیں جو بنا انڈیکٹر کے لائن بدل رہا ہو۔ اس کا استاد بھی کھوتی کا بچہ ہے اور وہ خود بھی ۔
اچھی ایوریج گاڑی آہستہ چلانے سے نہیں ایک سپیڈ میں چلانے سے آتی ہے ۔ 80 سے 100 کے درمیان سب سے بہتر ایوریج ا سکتی ہے اگر آپ کو بریک اور ریس کا تمیز سے استعمال اور گاڑیاں اوورٹیک کرنے کا تجربہ ہو۔
120 کی سپیڈ اور 100 کی سپیڈ کا آخری نتیجہ بلکل سیم سیم نکلتا ہے۔ کروز لگائے بغیر ۔ اگر کروز ان ہو تو پھر فرق آتا ہے ۔
آپ کی گاڑی نئی ہے یا پرانی یہ ضروری ہے کے سو کلومیٹر سے لمبا سفر کرنا ہو تو ریڈیئیٹر کا پانی اور انجن آئل گیج ضرور چیک کریں ۔
بیلٹ نا باندھے والے 90 کی سپیڈ سے اوپر اکثر ہیڈ انجری شولڈر انجری اور لگ انجری والے دیکھے ہیں زیادہ سیانے مت بنین۔
پہاڑوں پر لائن سے مت نکلیں باہر۔ وہاں آپ کو گاڑی کا طاقتور انجن نہیں آپ کا صبر بچاتا ہے منزل تک کیسے پہنچنا ہے ۔
پہاڑوں میں 40 سے اوپر جانا خود کو فطرت کے اصولوں کے حوالے کر کے واپس گھر نہ جانے کا سوچنا ہے ۔
پہاڑوں میں جس رفتار سے چڑھائی کریں اسی رفتار اور گئیر میں اترین۔ ورنہ بریک فیل ہو جاتے ہیں جیسی گاڑیوں پاکستان میں موجود ہیں ان کے ۔
زندگی میں ریٹیک نہیں ہے یہ وڈیو گیم نہیں ہے سمجھے ۔ وڈیو گیم میں چانس ہوتا ہے زندگی بار بار چانس نہیں دیتی ۔
کوئی بھی کھانسی والا یا الرجی والا سیرپ یا گولی لے کر ڈرئیور مت کریں۔
Cp
Comments
Post a Comment